Pàgines

dimarts, 19 de maig del 2015

La Renegà. Orpesa.La Plana Alta


La Renegà. Orpesa.La Plana Alta.
  Em trobava fent un tram del Camí, concretament  el  brancal del Desert de les Plames i el Pla de l'Arc, a l'etapa entre Benicàssim a Orpesa, i després de passar la torre Colometa  una pinada vora mar s'extenia al meu davant.
Assejada per ulls devoradors de terra, la Renegà resisteix en un punt de mira massa desitjat  per les urpes de les constructores. La Renegà és una pinada que es troba vora mar. Moltes vegades ha estat atacada i moltes mossegades l'han afeblit del que debia ser. En això la crisi ha anat al nostre favor i ha fet que l'avanç destructor s'aturara, però hem de canviar la consciència  de la gent i posar en valor aquest gran tresor.
No vaig entrar dintre de la pinada i vaig seguir per la via verda, un altre dia m'endinsaré pels seus camins.
La Renegà. Orpesa. La Plana Alta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada